کتاب «رستاخیز داعش» منتشر شد

کتاب «رستاخیز داعش» توسط نشر اسم منتشر شد.
کد خبر: ۲۴۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ - 18June 2017
رستاخیز داعش منتشر شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، کتاب «رستاخیز داعش؛ تاریخ، راهبرد و رویکرد آخرالزمانی دولت اسلامی» توسط نشر اسم و با ترجمه‌ حامد قدیری منتشر شد.

کتابِ «رستاخیز داعش» جدیدترین کتابی است که با موضوع شناخت داعش در ماه‌های اخیر منتشر شده است. این کتاب اثر ویلیام مک‌کنتس، حاصل تحقیقات و مطالعات زیاد او بر روی گروه‌های تکفیری، به خصوص داعش است. کتابی که یکی‌ دو سال گذشته تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین آثار در حوزه‌ی تکفیری‌ها و داعش در غرب سطح جهان شده است.

مک‌کنتس که دکترای مطالعات خاورمیانه دارد و مدتی هم به‌عنوان مشاور وزارت خارجه آمریکا در امور خاورمیانه و تکفیری‌ها بوده، سال‌هاست که بر روی گروه‌های تکفیری مطالعه می‌کند. او در این کتاب با استفاده از اطلاعات و منابع دست اولی که طی سال‌های گذشته به‌دست آورده است، روایتی از ظهور و شکل‌گیری ارائه می‌دهد که در دل آن می‌توانیم با عمق اندیشه‌های گروهی که خود را دولت اسلامی می‌نامد و دست به کشتار وحشیانه‌ی مردم در جای‌جای جهان می‌زند آشنا می‌شویم.

کتاب «رستاخیز داعش: تاریخ، راهبرد و رویکرد آخرالزمانی دولت اسلامی» با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان در ۳۸۴ صفحه توسط نشر اسم روانه‌ی بازار شده است.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار