ابوشریف:

داعش ساخته و پرداخته کسانی است که در کنفرانس حجاز حضور داشتند

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: کنفرانس حجاز به ظاهر برای مقابله با تروریسم تشکیل شده بود، اما این در‌حالی است داعش را شرکت کنندگان در این کنفرانس بوجود آوردند.
کد خبر: ۲۴۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ - 19June 2017
داعش ساخته و پرداخته کسانی است که در کنفرانس حجاز حضور داشتندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران عصر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد، درباره رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مسئله عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی جنایتی دینی، انسانی، اخلاقی و سیاسی است و براساس فرمایش خداوند می‌توان گفت که انسان نباید دشمن خدا و بشریت را دوست خود بداند.

وی با بیان اینکه مسئله سلطه‌طلبی با فساد همراه است افزود: صاحبان طرح تشکیل رژیم صهیونیستی همواره تلاش کردند کشورهای اسلامی رابطه خوبی با این رژیم برقرار کنند که نمونه آخرین این تلاش‌ها که در این رابطه صورت گرفت، کنفرانس حجاز بود که هدف آن ایجاد رابطه کشورهای اسلامی با این رژیم بود.

ابوشریف ادامه داد: البته در ظاهر عنوان شد که هدف این کنفرانس مقابله با تروریسم و داعش است اما در‌حالی است که داعش ساخته و پرداخته کسانی است که خود در این کنفرانس شرکت کرده بودند به همین‌خاطر بعد از مدتی مشخص شد آنها با حماس، ایران، حزب الله لبنان و سوریه به عنوان محورهای مقاومت که مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند، است.

وی تصریح کرد: تمام کسانی که با عادی‌سازی روابط با این رژیم مبارزه می‌کنند، تشکر می‌کنم بویژه از ورزشکارانی که در میادین ورزشی حاضر به مسابقه با نمایندگان رژیم صهیونیستی نمی‌شوند زیرا مسابقه با آنها به معنای عادی‌سازی روابط با این رژیم محسوب می‌شود بنابراین به آنها افتخار می‌کنیم و این اقدام آنها را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها