وزارت دفاع روسیه گزارش داد؛

آزادسازی بیش از 90 درصد خاک سوریه از اشغال تروریست‌ها/ انهدام 206 موضع تروریست‌های طی یک هفته گذشته

بر اساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، بیش از 92 درصد از خاک سوریه آزاد شده و جنگنده‌های روسی در بیش از 500 پرواز نظامی، موفق شدند بیش از 1 هزار و 200 موضع تروریست‌ها را نابود کنند.
کد خبر: ۲۶۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ - 13October 2017
گزارش وزارت دفاع روسیه از روند عملیات علیه داعش در سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، روزنامه «کراسنایا زوزدا»، ارگان رسمی وزارت دفاع روسیه امروز (جمعه) در گزارشی اعلام کرد که در نتیجه ادامه موفقیت‌های نیروهای دولتی سوریه با حمایت نیروی هوایی روسیه، بیش از 92 درصد از خاک این کشور از دست گروه تروریستی داعش آزاد شده است. بر اساس این اطلاعات، در حال حاضر تنها کمتر از 8 درصد از خاک سوریه تحت کنترل تروریست‌ها قرار دارد.

علاوه بر این در گزارش یادآوری شده است که نیروهای هوایی-فضایی روسیه طی یک هفته گذشته بیش از 500 پرواز نظامی انجام داده اند که در نتیجه آنها هزار و 206 موضع متعلق به گروه‌های تروریستی از بین رفته است.

همچنین طی هفته گذشته، هواپیماهای بدون خلبان روسی نیز حدود 140 پرواز شناسایی انجام دادند که در نتیجه حداقل 130 موضع و محل استقرار تروریست‌ها کشف و شناسایی شده است.

بر اساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، تنها در روز گذشته (پنج شنبه) در نتیجه عملیات هوایی نیروهای روسی به مواضع نیروهای داعش در مناطق مجاور شهر «المیادین»، بیش از 70 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند و حدود 30 تن دیگر در تونل‌های انتقالی خود محبوس شدند.  

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار