میثم حیدری در آیین افتتاح «قرارگاه شهید هاشمی»:

«قرارگاه شهید هاشمی» با هدف ایجاد بستر هم‌افزایی تشکیل ‌شده است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بهشهر از آغاز به کار «قرارگاه شهید هاشمی» بهشهر خبر داد و گفت:‌ این قرارگاه، مجموعه‌ای مستقل و مردمی متشکل از فعالان و نخبگان فرهنگی است که با هدف ایجاد بستر مشارکت آفرینی و هم‌افزایی به ‌صورت خودجوش تشکیل ‌شده و وابستگی به احزاب، گروه‌ها و جریانات و گروه‌های سیاسی ندارد.
کد خبر: ۲۶۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ - 13October 2017
به گزارش دفاع پرس از مازندران، «میثم حیدری» دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بهشهر پیش از ظهر جمعه در آیین آغاز به کار این جبهه فرهنگی در سالن بصیرت ارشاد بهشهر اظهار داشت: این قرارگاه تلاش دارد تا با بسترسازی مناسب، پشتیبانی فکری و معنوی از همه تشکل‌ها و گروه‌های فرهنگی را برعهده‌گرفته تا ضمن ایجاد شبکه‌ای منسجم از نیروهای انقلابی، از توانمندی و اثرگذاری این نیروها در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استفاده کند.

وی اظهار کرد: فعالیت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، شبکه‌‌سازی، امور جهادی و اجتماعی و آموزش از جمله مواردی است که در این جبهه فرهنگی دنبال می‌شود.

این مسئول ادامه داد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان بهشهر با عنوان قرارگاه شهید هاشمی نژاد از امروز فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز می‌کند؛‌ این مجموعه، مجموعه‌ای مستقل و مردمی متشکل از فعالان و نخبگان فرهنگی است که با هدف ایجاد بستر مشارکت آفرینی و هم‌افزایی به ‌صورت خودجوش تشکیل ‌شده و وابستگی به احزاب، گروه‌ها و جریانات و گروه‌های سیاسی ندارد.

حیدری با اعلام اینکه استکبار و جبهه استکبار تمام انرژی خود را صرف نابود سازی جهان اسلام کرده است و لحظه‌ای از این مهم غافل نیست، گفت: ما هم در ابن بخش نباید برای مقابله، خاموش باشیم و باید تلاش کنیم تا با تقویت جبهه فرهنگی، بخشی از رسالت خود را به انجام برسانیم.

وی بیان داشت: تلاش شده تا همه انقلابی‌ها و حزب ‌اللهی‌ها در زیر یک چتر جمع شوند تا با همراهی و همگامی هم به ‌عنوان سربازان انقلاب، راهی را که شهدا برای ما هموار کردند ادامه دهیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان بهشهر گفت: جزیره‌ای کار کردن، عدم انجام کارهای تشکیلاتی، عدم بسترسازی مناسب و عدم به‌کارگیری از ظرفیت‌ها و کادرسازی و تربیت نیروی انسانی از عوامل اصلی به نتیجه نرسیدن تلاش‌های فرهنگی در منطقه بوده است که باید از آن دوری کرد و به سمت کار تشکیلاتی و منسجم رفت.

وی افزود: آیت‌الله شهید هاشمی نژاد در سال‌های قبل از انقلاب با کادرسازی و تربیت نیروی انسانی به فکر این انسجام ‌بخشی بود و اکنون در ادامه راه ایشان نام این قرارگاه فرهنگی، بنام آیت‌الله شهید هاشمی نژاد نام‌گذاری شد تا با تلاش و کادرسازی مناسب نیروهای انقلابی فعال، پویا و توانمند برای انقلاب تربیت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها