روحانی در بدو ورود به کرمانشاه:

مردم خانه‌شان را خود بسازند؛ دولت وام می‌دهد

رئیس‌جمهور درباره روند بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: مردم باید خانه‌شان را خود بسازند و در این راه دولت وام لازم را در اختیارشان خواهد گذاشت.
کد خبر: ۲۶۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ - 14November 2017
مردم خانه شان را خود بسازند؛ دولت وام می دهدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در بدو ورود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار با مردم قهرمان کرمانشاه همیشه جزء آروزهای من بوده اما دوست نداشتم در شرایطی که مردم غمدار هستند و دچار مصیبت شده‌اند بیایم. امیدوارم در روزهای خوش و افتتاح طرح‌ها به حضور مردم قهرمان کرمانشاه که همیشه مرزدار کشورمان بوده‌اند، برسم.  

وی افزود: می‌خواهم به نمایندگی از همه مردم ایران، به مردم کرمانشاه تسلیت بگویم. همه ایران در کنار کرمانشاه حضور دارد و هیچ ایرانی نیست که به فکر مردم کرمانشاه نباشد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: از مسئولان از دولت و نظامیان از ارتش، سپاه، بسیج، بنیاد مسکن، وزارت کشور و وزارت نیرو و وزارت راه تشکر می‌کنم که تلاش کرده‌اند تا مشکل جاده‌ها و آب حل شود.

روحانی افزود: من از امداد هوایی با پرواز بالگردها و هواپیماها در روزهای گذشته بسیار خوب عمل کردند و من از آنها تشکر می‌کنم. اگر این پروازهای هوایی نبود، کمک‌رسانی بسیار سخت‌تر می شد. همچنین از  همه کشورهایی که با ملت ایران همدردی کردند، تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: دولت با همه توان وارد عمل شده و تلاش می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان مشکلات را حل کند. مسئولیت اسکان با بنیاد مسکن است. همه مقامات دولتی و نظامی و خیرین باید به بنیاد مسکن کمک کنند و کار جداگانه‌ای انجام ندهند.  

روحانی در همین باره اضافه کرد: مردم باید خانه‌شان را خود بسازند و در این راه دولت وام لازم را در اختیار خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار