برگزاری جلسه هماهنگی هفته بسیج سپاه ناحیه شاهرود

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ - 15November 2017
برگزاری جلسه هفته بسیج سپاه ناحیه شاهرود  /// کی برگزار شده؟؟؟؟////به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج با حضور فرماندهان حوزه‌ها و کانون‌ها و اقشار بسیج در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «حسین یارمحمدی» جانشین سپاه شاهرود در این جلسه در سخنانی با تسلیت به بازماندگان زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با آسیب دیدگان این حادثه با بیان اینکه سپاه و بسیج همیشه برای خدمت به نظام و مردم آماده هستند، اظهار داشت: از زمانی که این حادثه رخ داده، بسیجیان اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز برای کمک و امدادرسانی به این مناطق اعزام شوند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیز توسط پایگاه‌های بسیج در مساجد و محلات و ادارات در حال جمع آوری است.
 
وی با بیان اینکه این تلاش‌ها در راستای همان فرهنگ بسیجی است که امام بنیان نهاد، افزود: رهبری نیز در پیام خود بسیج و سپاه را مامور به انجام خدمت به زلزله زدگان کرده‌اند و همه توان بسیج و سپاه در این راستاست و ما هم آماده‌ایم که اگر اعلام درخواست و نیاز شد بلافاصله نیرو امکانات اعزام شود.
 
یارمحمدی با اشاره به هفته بسیج و بزرگداشت این هفته گفت: امام راحل با دوراندیشی بسیج را برای حفظ مردمی این انقلاب و اسلام بنا نهاد و امروز ما می‌فهمیم که این فرهنگ چقدر اثرگذار و ارزشمند در کشور بلکه در جهان اسلام و برای مردم مظلوم و آزادی خواه جهان است.
 
این مسئول تصریح کرد: امروز فرهنگ بسیجی مرز‌های را درنوردیده و شاهد حضور فرهنگ بسیجی در عراق، سوریه، یمن، لبنان و حتی آفریقا، اروپا و آمریکا هستیم و این‌ها به برکت فرهنگی است که امام راحل بنا نهاد و ما حافظ و رهرو آن هستیم.
 
جانشین سپاه شاهرود با تاکید بر اجرای برنامه‌های اثرگذار در این هفته برای معرفی بسیج و کارکرد‌های آن به جامعه عنوان کرد: ما باید بسیج و فعالیت‌های آن را به جامعه معرفی کنیم چرا که دشمنان تلاش دارند این نهاد مقدس را تخریب کنند و در این مسیر تلاش‌های بسیاری کرده‌اند و باید به نسل جوان این فرهنگ ناب را منتقل کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار