برگزاری دوره فشرده «پرورش پژوهشگر انقلاب اسلامی در اندیشه مقام معظم رهبری»

مجموعۀ فرهنگی منویات که از سال ۱۳۹۳ با همت جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور شکل گرفته‌ است، پس از چند مرحله برنامه‌ریزی محتوایی و ساختاری اکنون به برگزاری دوره فشرده «پرورش پژوهشگر انقلاب اسلامی در اندیشه مقام معظم رهبری» پرداخته است.
کد خبر: ۲۶۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ - 14November 2017
برگزاری دوره فشرده «پرورش پژوهشگر انقلاب اسلامی در اندیشه مقام معظم رهبری»
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، دوره فشرده «پرورش پژوهشگر انقلاب اسلامی در اندیشه مقام معظم رهبری» شامل 40 ساعت کلاس تخصصی است که به مباحث مختلفی از قبیل: شخصیت شناسی مقام معظم رهبری، مبانی اندیشه اجتماعی دین در اندیشه مقام معظم رهبری، روش پژوهش در اندیشۀ مقام معظم رهبری، جریان شناسی انقلاب اسلامی و ... پرداخته‌می‌شود.

به منظور امکان حضوری حداکثری متقاضیان مستعد، برگزاری دوره در روزهای پنجشنبه برگزار می‌شود.

دانش‌پژوهانی که در این دوره شرکت نموده و پس از گذراندن دوره بتوانند در آزمون پایان‌دوره پذیرفته شوند گواهی معتبر پایان‌دوره دریافت کرده، مجاز به شرکت در دوره سطح 2 می‌شوند و در فرایندهای پژوهشی و آموزشی مشغول به فعالیت می‌شوند.

این دوره تخصصی به منظور افزایش بهره‌وری تنها 40 نفر را از میان متقاضیان که دانشجویان و طلاب تمام دانشگاه ها و حوزه های علمیه تهران هستند را گزینش می‌کند. این مسأله یه منظور محدود کردن جامعه مخاطب  و در نتیجه سرمایه گذاری بیشتر بر روی دانش‌پژوهان این دوره خواهد بود.

متقاضیان شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به بات تلگرامی @ManviatBot در این دوره ثبت‌نام اولیه نمایند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار