دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه نینوای گلستان خبر داد؛

اجرای سه هزار برنامه در هفته بسیج استان گلستان

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه نینوای گلستان از اجرای سه هزار برنامه طی هفته بسیج در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ - 15November 2017

اجرای بیش از 3000 برنامه در هفته بسیج استان گلستانبه گزارش دفاع پرس از استان گلستان، نشست خبری دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه نینوای گلستان امروز (چهارشنبه 24 آبان ماه) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

سرهنگ «مهدی حسینی» دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه نینوای گلستان ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز در زلزله کرمانشاه، اظهار داشت: امسال با عنایت خداوند متعال و تلاش همکارانمان، ستاد هفته بسیج شکل گرفت و برنامه‌های آن تدوین شد.

وی به موضوع اهمیت بسیج پرداخت و افزود: آنچه که استکبار را به زانو درمی‌آورد، روحیه مقاومت و ایستادگی است و این روحیه با داشتن تفکر بسیجی بدست می آید و اکنون نیز این تفکر را در کشورهای منطقه می‌بینیم.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه نینوای گلستان گفت: تفکر بسیجی نقطه مقابل استکبار جهانی است و خدامحوری، ولایت‌مداری و نیت خالص در خدمت، از ویژگی‌های بارز آن است.

حسینی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج در استان گلستان پرداخت و افزود: بیش از 3 هزار برنامه در قالب 200 عنوان و 675 برنامه شاخص در استان برگزار خواهد شد که این برنامه ها در هشت محور؛ برنامه‌ها و رقابت‌های ورزشی، مسابقات علمی و پژوهشی، پروژه‌های عمرانی، محرومیت زدایی، دفاعی و رزمی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و هنری و نظام تربیتی صالحین تدوین شده است.

وی به برنامه‌های شاخص هفته بسیج در استان اشاره کرد و متذکر شد: حضور بسیجیان در گردهمایی و اجتماع بزرگ بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه سراسر استان، فضاسازی و تبلیغات محیطی، نشست‌های بصیرتی، افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، اعزام تیم های تخصصی پزشکی به مناطق محروم و مرزی استان، تجمع بسیجیان در روز پنجم آذر با عنوان شکوه مقاومت، برگزاری یادواره های شهدا، عطرافشانی گلزار شهدای استان و دیدار با خانواده معظم شهدا در طول هفته بسیج از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار