رزمایش بهداشت و درمان ارتش-13/ امیر رجبی خبر داد؛

ویزیت بیش از 50 هزار نفر از محرومان شرق کشور/ پایان رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص)

رزمايش بزرگ مردم‌ياری محمد رسول الله (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز پايان يافت.
کد خبر: ۲۶۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ - 07December 2017
ویزیت بیش از ۵۰ هزار نفر از محرومان منطقه شرق کشور/ پایان رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص)به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم پزشک «جلیل رجبی» فرمانده بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی کل ارتش با اعلام خبر پایان رزمایش بهداشت و درمان محمد رسول‌الله (ص) اظهار داشت: در جریان این رزمایش بیش از ۵۰ هزار نفر از محرومان منطقه از بیمارستان‌های صحرایی ارتش مورد ویزیت رایگان عمومی و تخصصی قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین ٥٠٠ نفر از این عزیزان از انواع خدمات دندان‌پزشکی، بهره‌مند شدند و ١٥٠ نفر نیز تحت عمل‌های مختلف جراحی قرار گرفتند.

فرمانده بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی کل ارتش ادامه داد: در این رزمایش به بیش از ٢ هزار نفر انواع خدمات پاراکلینیکی ارائه شد.

امیر رجبی با اشاره به ارزش ریالی خدمات ارائه شده در رزمایش محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده در این رزمایش طبق تعرفه دولتی حدود سه میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این رزمایش علاوه بر ارائه خدمات درمانی ارائه خدمات بهداشتی به مردم منطقه بود، خاطرنشان کرد: در طول اجرای این رزمایش با حضور نیروهای ارتش در روستاهای منطقه بیش از چهار هزار بسته بهداشتی و آموزشی بین مردم توزیع کردند.

امیر رجبی در پاسخ به سؤال دفاع پرس گفت: این رزمایش‌ها با همین گستردگی در آینده نیز ادامه خواهد داشت و انتظار ما از مسئولان دولتی این است که ارتش را در ارائه خدمات با کیفیت‌تر و تأمین هزینه‌های درمانی در مناطق محروم کمک کنند.
 
وی در پایان تصریح کرد: هدف ما از این رزمایش کسب رضایت مردم با ارائه خدمات پزشکی مناسب بود که بحمدالله، توانستیم تا حدودی به این مهم دست یابیم؛ اما اعتقاد ما این است که باید خدمات بیشتری در راستای رضایت مردم به مناطق محروم ارائه شود.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار