جانشین فرمانده سپاه فجر فارس:

استفاده از ظرفیت مردم از اهداف بسیج است/ بسیج در تضاد و تقابل با هیچ نهاد و سازمانی نیست

سردار «یدالله بوعلی» با بیان اینكه به طور مشخص سازمان بسیج نه در تقابل، نه در مخالفت و نه حتی در موازات دیگر ادارات و سازمان‌هاست، گفت: هنر سازمان بسیج براساس فلسفه تشکیلش این است که با استفاده از ظرفیت مردم به کمک دیگر ارگان‌ها برود.
کد خبر: ۳۴۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ - 11June 2019

استفاده از ظرفیت مردم از اهداف بسیج است/ بسیج در تضاد و تقابل هیچ نهاد و سازمانی نیستبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «یدالله بوعلی» جانشین فرمانده سپاه فجر فارس امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئولان بسیج سازندگی و فضای مجازی سپاه فجر فارس با یادآوری فعالیت‌های بسیج، گفت: فلسفه تشكیل بسیج استفاده از ظرفیت مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی تأکید کرد: همه ما اگر دارای یک تفکر باشیم و باید بدانیم که قرار نیست ما دیگران را ناکارآمد جلوه دهیم. بلکه باید در دل مردم و همراه مردم باشیم و همراه و هم و به مسئولان یاری دهیم و مردم نیز خودشان حضور نیروهای بسیج را می‌فهمند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به فعالیت‌های سازمان فضای مجازی نیز بیان داشت: می‌توانیم مطالبات و دیدگاه خود را در مورد فضای مجازی بیان کنیم و از این ظرفیت‌ استفاده بهینه برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب كنیم.

وی افزود: این مفهوم بدان معناست كه هر جا مشکلی به وجود می‌آید یا کار بزرگی است که از عهده سازمان مربوطه خارج باشد، باید مردم ورود کنند و مسئول هماهنگی، آموزش و همکاری را بسیج به عهده دارد و بسیج سازندگی هم جزئی از این مجموعه بسیج است.

بوعلی با تأكید بر اینكه به طور مشخص سازمان بسیج نه در تقابل، نه در مخالفت و نه حتی در موازات دیگر ادارات و سازمان‌هاست، یادآور شد: هنر سازمان بسیج براساس فلسفه تشکیلش این است که با استفاده از ظرفیت مردم به کمک دیگر ارگان‌ها برود و بسیج سازندگی هم یكی از این ساختارهاست.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی گفت: واقعیت امر این است که تشکیل بسیج سازندگی، با هدف اینکه بعضی از خدمات سازمان‌ها و ارگان‌ها را به عهده بگیرد تشکیل نشده و فقط برای همراهی و مکمل بودن برای انجام بهتر کارهاست.

وی ادامه داد: کار بسیج سازندگی تولید، به عهده گرفتن مسئولیت علمی و سایر موارد نیست بلكه كار این است که در هر عرصه‌ای که می‌تواند به توسعه علمی و تولید كشور کمک کند.

بوعلی همچنین به آثار تربیتی بخش‌های مختلف بسیج اشاره كرد و بیان داشت: اینکه یک.جوان در جمع اعضای حزب‌اللهی و جهادی وارد می‌شود، آثار تربیتی دارد که این هم نکاتی است که نباید غفلت شود.

در این مراسم از زحمات «عبدالحمید اسماعیلی» تقدیر و «محمدسرورزاده » به عنوان رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس معرفی و همچنین از زحمات «محمدجواد كهندل‌پور» قدردانی و «محمدجواد دوستدار» به عنوان رئیس جدید سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار