سردار کارگر:

سریال «گاندو» سبب تقویت غیرت ملی شد/ این سریال در تراز انقلاب اسلامی بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه سریال گاندو سبب تقویت غیرت ملی شد، گفت: این سریال در تراز انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۳۵۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ - 09July 2019

سریال گاندو سبب تقویت غیرت ملی شد/ این سریال در تراز انقلاب اسلامی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس امروز در همایش منطقه‎ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس که با حضور معاونان این نهاد و مدیران ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سمنان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برگزار شد، اظهار داشت: استان سمنان با داشتن دو هزار و 900 شهید، هفت هزار و 500 جانباز، 40 هزار رزمنده و 151 شهید گمنام که در 47 نقطه یادمان خاکسپاری شده‌اند، جزو استان‌های قابل‌توجه در زمینه تعداد رزمندگان و شهداست.

وی با اشاره به‌ ضرورت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، بیان کرد: دفاع مقدس کلید وحدت کشور است و باید فرهنگ‌سازی در این زمینه بیشتر مدنظر قرار گیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به افتتاح پارک موزه دفاع مقدس سمنان در دهه فجر سال گذشته، گفت: این پارک موزه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

سردار کارگر به افتتاح 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس تا پایان امسال اشاره و اضافه کرد: این مراکز فرهنگی در استان‌های قم، مرکزی، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، البرز، خراسان رضوی، طبس و ... است که با افتتاح آن‌ها، تعداد این مراکز به 25 موزه در سراسر کشور خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طراحی مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمانشاه هم به اتمام رسیده است، ادامه داد: برای ساخت این فضا در سراسر کشور تلاش خواهیم کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: سال گذشته هفت میلیون نفر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا کردند که این آمار قابل‌توجه است.

سردار کارگر عنوان کرد: 70 درصد زائران مناطق جنگی دوران دفاع مقدس بین سنین 15 تا 30 سال بودند که اقدامی ارزشمند در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوده است.

وی از چاپ یک‌ هزار عنوان کتاب در حوزه مرتبط با شهدا خبر داد و تأکید کرد: امیدواریم تا یک‌ هزار و 500 عنوان کتاب در کشور به چاپ برسد.

سردار کارگر با اشاره به اثرگذاری سریال گاندو، بیان کرد: گاندو سریالی در تراز نظام بود و از نظر ساخت، فیلمنامه و تقویت غیرت ملی اسلامی خوب عمل کرد.

وی با بیان اینکه از اثرات و نتایج سریال گاندو افشای نقشه و توطئه دشمنان بوده است، تأکید کرد: این سریال به‌عنوان تراز در صدا و سیما قرار گرفته است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تهدید کارگردان و بازیگران سریال گاندو توسط عده‌ای انتقاد کرد و گفت: اگر افرادی دانسته این کار را می‌کنند، در واقع به توطئه دشمن دامن می‌زنند.

سردار کارگر با بیان اینکه سریال گاندو نشان‌دهنده اقتدار نظام بود، گفت: این سریال مورد استقبال عموم قرار گرفت و مردم بعد از دیدن این سریال از وجود دیده‌بان‌های خوب و کاربلد در مجموعه کشور مطمئن شدند.

وی تصریح کرد: باید از سازمان اطلاعات سپاه به‌واسطه انتقال امنیت به مردم با افشاگری برخی مسائل از طریق سریال گاندو قدردانی کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: پخش این سریال به اثبات رساند که عدالت در نظام اسلامی حاکم است و هر کسی وابسته به هر جایی باشد، زمانی که پای امنیت کشور در میان باشد، برخورد قاطع با وی مدنظر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار