مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان تاکید کرد؛

ضرورت جلوگیری از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب به کشور

مریم سپهوند گفت: مصرانه از ۲۶ دستگاه متولی عفاف و حجاب می‌خواهیم جهت شناساندن عمق عفاف و حجاب ضمن برنامه‌ریزی دقیق از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر نام و نشانی به کشور جلوگیری کنند.
کد خبر: ۳۵۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ - 11July 2019

جلوگیری از نفوذ مصاديق فرهنگ مبتذل غرب با هر نام و نشاني

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، مریم سپهوند مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در گردهمایی بزرگ حجاب و عفاف اظهار داشت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود حجاب بانوان ما را هدف قرار داده‌اند و در این راستا هر ساله میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کنند که ارزش‌های ما را از بین ببرند.

وی افزود: دختران و زنان جامعه ما برای خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی دشمن با رعایت پوشش شایسته دختر مسلمان ایرانی بار دیگر هویت دینی و ملی خود را به جهان تشنه معنویت هدیه می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان ظرفیت جهانی‌شدن حجاب فاطمی را یک ظرفیت جهانی دانست و گفت: از ظهور اسلام تاکنون به برکت وجود عفیفه مقدسه زهرای مطهره (س) حجاب فاطمی کامل‌ترین حجاب‌ها شد تا از فاطمه (س) به گوش زنان عالم رسانیده شود که ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است.

سپهوند با ابراز تأسف از برخی کوتاهی پیرامون مسئله حجاب و عفاف، بیان کرد: مسئولین فرهنگی و متولیان حجاب و عفاف ضمن لزوم توجه هر چه بیشتری به این مقوله فرهنگی می‌طلبد مجدانه از ضابطین قوانین عفاف و حجاب در جامعه و برخورد با هنجارشکنان حمایت کنند تا ضمن تضمین سلامت جامعه، اجتماع را به محیطی مناسب برای کار و تلاش تبدیل کنیم.

وی حجاب را میراثی کهن برای زنان ایرانی خواند و تصریح کرد: حجاب در طول تاریخ و در میان هر دوره و ملت زنده و پویا است.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان خاطرنشان کرد: وجه امتیازی که غرب هم‌اکنون از آن بی‌بهره است و حال بعد از گذشت چند 100 سال از گم‌شدن این موهبت الهی و در پی از بین رفتن بنیان خانواده و ناهنجاری‌های شدید رفتاری و اجتماعی به حجاب و عفاف گرایش جهانی پیدا کرده است.

سپهوند در پایان گفت: مصرانه از ۲۶ دستگاه متولی عفاف و حجاب می‌خواهیم جهت شناساندن عمق عفاف و حجاب ضمن برنامه‌ریزی دقیق، از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر نام و نشانی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها