با حضور سردار مرتضوی؛

عملیات اجرایی طرح آبرسانی به هفت روستای مرزی بخش سنگان خواف آغاز شد

آیین عملیات اجرایی ساخت و نوسازی شبکه آبرسانی به هفت روستای مرزی بخش سنگان خواف با حضور فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه آغاز شد.
کد خبر: ۳۵۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ - 13August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، عملیات اجرایی ساخت و نوسازی شبکه آبرسانی به هفت روستای مرزی بخش سنگان خواف با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه امروز برگزار شد.

سردار مرتضوی در این مراسم اظهار داشت: این طرح، شامل آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به هفت روستای مرزی بخش سنگان خواف، اجرای خط انتقال آب به روستای نهور به طول 16 کیلومتر، ساخت دو مخزن ایستگاه پمپاژ، خط انتقال برق ایستگاه های پمپاژ، تعویض شبکه داخلی روستای چاه زول به طول 12 کیلومتر، تعویض شبکه داخلی روستاهای حسین آباد و کاریون به طول 13 کیلومتر و تعویض شبکه داخلی روستای نیاز آباد به طول 12 کیلومتر است.

وی افزود: این طرح ها با دو میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار تا آخر امسال به بهره برداری می رسد.

مرتضوی در ادامه با اشاره به اقتدار امروز انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: افتخار می‌کنیم که در 40 سالگی انقلاب در شرایطی به سر می‌بریم که هم آمریکا و هم کشور‌های جنایتکار اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به خوبی درک کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) در پایان گفت: این افتخارات و این اقتدار با همراهی و همدلی مردم، ایثار و جانفشانی شهدای عزیز و ایثارگران در سایه تدابیر و هدایت‌های پیامبرگونه امامین انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار